czwartek, 27 września 2012

Kolacja

Oczekiwanie na fotel dentystyczny zazwyczaj jest umilane przeglądem parapetowej prasy.
Oj, nie przyłożyła się dzisiaj droga dentystka, oj, nie. Gazetka z Lidla? Wstyd.- pomyślała Jaśminkowa i mimo wszystko zajrzała do środka. Poczekalnia ma swoje prawa i obowiązki.
- Mamo, patrz, jak to pięknie wygląda!!- dziecko na etapie gwałtownego wzrostu i gargantuicznego apetytu pożarłoby nawet mniej pięknie wyglądajace obiekty (z gazetą włącznie), niemniej przyznam, że prezentowane przez Pascala danie istotnie pobudzało ślinianki. - Zróbmy takie, dobrze??? -Shrek 2, oczy kota...
Kupiliśmy niezbędne produkty. Z ciężkim westchnieniem o 20.30 zabrałam się za przyrządzanie dania.
- Robisz jakąś kolację?- do kuchni zajrzał zdegustowany mąż. Prawdopodobnie spodziewał się, że owszem, robię SOBIE kanapkę z serem.
- Tak. SCHAB Z PIECZARKAMI POD BESZAMELEM. Możesz nakryć do stołu.

Szczęka hukła o ziemię, ząbki zarysowały płytki na podłodze.
Można zaskoczyć męża po 20 latach małżeństwa? Można. Bez trudu :)


7 komentarzy:

  1. Nie da się kucharzyć bez trudu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kucharzyć -nie. Zaskoczyć- nic prostszego :) "Kotlet z zasmażką" w zestawieniu ze "schabem pod beszamelem". Robota ta sama, ale efekt- nie. Możesz mi wierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, nie wiem. Próbowałem z wykwintnością, niespotykanością , egzotycznością i najbardziej z poświęceniem, a efekt? - Skąd miałeś przepis? I jeżeli szczęka opadała, to tylko mnie - z rozżalenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie zaniechałeś otwarcia w stylu: "stworzyłem ten przepis w bezsenną noc, gdy tęsknota i miłość do ciebie nie pozwalała mi zasnąć".
      Nie wystarczy baby upiec. Trzeba jeszcze polukrować :)

      Usuń
  4. Przyznam się, że namiętnie kolekcjonuję ulotki lidlowe od Pascala i Okrasy :-) I robię wszystko po kolei, jak leci. Zdarzają się rzeczy epokowe :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które?! Podziel się doświadczeniem, bo ja nie mam czasu na jak leci:(
      Masterszefa też testujesz po przepisach?

      Usuń
  5. Zdrowych i Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń