piątek, 17 kwietnia 2009

Czasy

Małe dziecko wyjeżdża w lecie na obóz zuchowy. Było w tej sprawie zebranie, na którym otrzymaliśmy dłuuuugachną listę, co zuch musi ze sobą mieć. Na tej liście znalazły się różne różności, na przykład menażka i niezbędnik. O kurcze. To takie rzeczy jeszcze istnieją?- debilnie mi się pomyślało.

Allegro, hasło "menażka", szukaj.

Oto niektóre możliwości:

1. Oryginalna szwedzka menażka z podgrzewaczem

2. NOWA___KULTOWA____ MENAŻKA WOJSKA POLSKIEGO Z BOR

3. Menażka Legii Cudzoziemskiej Oryginalna Używana

4. NIEMIECKA MENAżKA I MANIERKA BUNDESWEHR ORYGI

5. Menażka Kochgeschirr Wehrmachtu BCM

6. Menażka Afrykańska

7. MENAŻKA US STALOWA

8. MENAŻKA WOJSKOWA CZESKA (harcerska) TURYSTYCZNA

9. Menażka francuska 3 częściowa

10. Zestaw manierka+menażka . Specnaz ZSRR. Ostatni

Jakież piękne mamy czasy! Pamięta kto 3 dni w kolejce przed składnicą harcerską, bo menażki mieli rzucić? Takie zwykłe, bez rączki, których nie dało się używać bez poparzeń?

Kupiłam dziecku menażkę z BOR, dorzuciłam szwedzki niezbędnik i saperkę z armii niemieckiej. A sobie kupiłam napalm w tabletkach :) Wszystko kurierską przesyłką niebawem zapuka do moich drzwi.

Czad.

8 komentarzy:

  1. Aż strach wrzucić do wyszukiwarki hasło "kocher"!

    OdpowiedzUsuń
  2. "W IMIĘ POKOJU NA ŚWIECIE, CO JAKIŚ CZAS, ROZBRAJAMY KOLEJNE ODDZIAŁY."- To cytat z maila od sprzedawcy, he, he. Kochery też ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam sprzęciory, były w moim posiadaniu, a na obozach harcerskich byłam mistrzem krojenia chleba na kromki (równe0 na czas...he,he

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, gratuluję :) Nasze dzieci nie mają szans na taki tytuł- nikt im nie da noża, bo jeszcze by się pocięły. Coraz częściej odnoszę wrażenie, że jeśli chodzi o wychowanie przyszłych pokoleń, to strzelamy sobie samobója.

    OdpowiedzUsuń
  5. godles45@autograf.pl24 kwietnia 2009 05:45

    Z mojej, ciężko zdobytej menażki, korzystały później córki. Nawet mam do tej pory gdzieś pas harcerski, mundurek i niezbędnik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawda, menażka może służyć pokoleniom.

    OdpowiedzUsuń
  7. ~wielorybnik6 maja 2009 16:24

    Ja bym chyba się skusił na ten ostatni zestaw ruski :) A jakby jeszcze miał gdzieś wytłoczony sierp z młotem, to orgia :))) Kiedyś sobie przywiozłem zza wschodniej granicy zegarek z odnośną dekoracją, ale gdzieś mi, kurde, przepadło. Myślisz, że warto poszukać na Allegro..?Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ~Jaśminkowa7 maja 2009 00:09

    Ruski był używany :) Co prawda cenię sobie historię, jednakże niekoniecznie w zakamarkach menażki. A zegarka poszukaj, ludzie sprzedają zdumiewające rzeczy.

    OdpowiedzUsuń