czwartek, 24 stycznia 2008

Urodzinowo

NIEŚMIERTELNIK
21.01 - 31.01
To symbol skromności i wrażliwości. W starożytności posiadał właściwości magiczne. Osoba spod tego znaku, to osoba lotna, kreatywna, bazująca na intelekcie, jednocześnie wrażliwa i delikatna, podatna na zranienia. Z wiekiem uczy się większej podatności na ciosy losu, co powoduje, że los przyjmuje takim, jaki jest.
..........................
Nic dodać, nic ująć, cała JA. Lubię czytać horoskopy, wtedy wyraźniej widzę, jaka jestem fantastyczna.
 
Z okazji urodzin życzę sobie:
- chęci- "aby mi się chciało chcieć"
- możliwości- same chęci to za mało.
  
Na zdrowie, na wiosnę w sercach.
 
Acha, KonKURsik!
Chodzi oczywiście o cyferki. Pytanie brzmi: którą rocznicę urodzin świętuje dziś Jaśminkowa?
Nagroda będzie, trzy SMS-y w konkursie (tylko trzy, bo nie mam kasy na więcej starterów).
.................
Pierwsza nagroda w konkursie została przyznana, ale proszę się nie zniechęcać, zostały jeszcze trzy drugie miejsca. W końcu ze skomplikowanych wyliczeń matematycznych wynika, że starterek za piątkę ma zapas mocy na cztery konkursowe esemesy. Są chętni?
................
Konkurs zakończony. Bezapelacyjnie pierwsze (i jedyne) miejsce zajęła Trompkaja. Więcej zainteresowanych nie było, wysłałam po widzimisie. Jak komuś przybędą dziś trzy niezidentyfikowane głosy- znaczy- ode mnie. Acha, dziś, tj. 25-01.

8 komentarzy:

  1. wróżki, pogodynki i maklerzy w jednym stali domku.

    OdpowiedzUsuń
  2. I korzystali z tej samej szklanej kuli, prawie zawsze niezawodnej.

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak to które? Osiemnaste! Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, uczciwość nie pozwala mi na przyznanie Ci racji, ale podoba mi się Twój sposób rozumowania. Gratulacje, nagroda zostanie wysłana dziś po południu.

    OdpowiedzUsuń
  5. To znaczy, że wygrałam???? Hurra!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to mało potrzeba, żeby komuś sprawić radość. Zara bendom te mesesesy. Chyba za mało rozreklamowałam ten konkursik, tylko jeden zawodnik????

    OdpowiedzUsuń
  7. godles45@autograf.pl27 stycznia 2008 21:47

    Spóźnione, ale szczere. Sorry, dawno nie zaglądałem. Też mam dzisiaj urodziny, zupełnie o nich zapomniałem.

    OdpowiedzUsuń