czwartek, 2 kwietnia 2009

Pełna kultura

Nie mów nic złego o Żydach, bądź pełna zrozumienia dla obcych zwyczajów, religii, kultury. Choćby żydowscy ochroniarze posunęli się do ataku na ciebie w twoim mieście pod pozorem poszukiwania ładunków wybuchowych w torebce. Nie ma też powodu, aby się przyglądać pejsatym w jarmułkach i chałatach, czy wiesz, jak Oni źle się przez to u nas czują?

Nie atakuj nachlanych, wulgarnych Angoli, choćby przymierzali się do obsikania Twojego dziecka podczas spaceru po Rynku. Przecież Oni przyjechali tu się zabawić i zostawić górę pieniędzy w knajpach i burdelach, będących naszym dobrem narodowym. Nie można czynić im afrontów, bo nie będą nas reklamować.

Dlaczego czepiasz się Niemców? Przecież jesteśmy członkami jednej, wielkiej eurorodziny. Że aroganccy? Że patrzą z pogardą? Że są wcześniej obsługiwani w knajpie? Przecież to nie ich wina, tak zostali wychowani. Trochę zrozumienia dla innych. Trzeba być gościnnym.

Czemu znów czepiasz się kary śmierci! To niehumanitarna kara. Kodeks Hammurabiego nie jest na czasie, przecież jesteśmy ludźmi cywilizowanymi. Nie będziemy nikogo uśmiercać tylko dlatego, że on zamordował 16 osób. Rąk złodziejom też nie będziemy obcinać! Barbarzynko! Co z tego, że okradli cię piąty raz.

Dobrze.

Będę cywilizowana. Usiądę sobie na ławeczce i spokojnie popatrzę, jak ograbiają mnie z prawa do życia. W imię wyższych (niż moje) wartości.

 

Garczarek. Nie na temat, ale refren, ten refren...

7 komentarzy:

  1. kurcze...dość drastyczna notka... czy jakas przykrość cię spotkała z ich strony,?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę się przysiąść?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykrość? Tak. Spotyka mnie przykrość za przykrością, gdy tylko włączam telewizję lub komputer. Co i rusz każą mi się użalać nad badytą, który powiesił się w celi, współczuć oprawcy, którego policja nie upilnowała przed zemstą, utożsamiać się z homoseksualistami, którzy powiesili d.upy na sztandarach, godzić się ze sprawiedliwymi wyrokami sądów, które skazują na trzy lata w zawieszeniu katów swoich dzieci, zresztą, szkoda gadać, bo znów mi się ciśnienie podnosi. Nie chroni nas (nas- przyzwoitych ludzi) prawo, nie wolno bronić się samemu (bandytę uniewinnią, ale gościa, który się bronił przed bandytą, posadzą na pewno), dodatkowo nawet wyrażenie swojej opinii na różne tematy (patrz notka) powoduje lawinę głosów, tłumaczących sku.rwy.syństwo w taki sposób, że człowiek ma wrażenie, że to on jest winien. Świat staje na głowie w imię poprawności politycznej. Mnie się to nie-po-do-ba. I kropka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Siadaj śmiało :) Będziemy postawiać nogi przechodzącym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie. A jeśli tak myślisz głośno, zaraz powiedzą, że jesteś szowinista. Dobiła mnie jeszcze ta wiadomość o niemieckiej telewizji w Polsce, robionej przez Polaków i dla Polaków. Nie wiem do tej pory, czy to był sprytny żart primaaprilisowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, szowinizm, nacjonalizm i homofobia. Tak naprawdę, ...Tak, szowinizm, nacjonalizm i homofobia. Tak naprawdę, wszystko mi jedno jakiej nacji jest człowiek, jeśli jest normalny. Jeśli jest bu.cem, też mi wszystko jedno, jakiej jest narodowości. Bu.c tu bu.c, powinnam mieć prawo potraktować go jak bu.ca, nawet, jeśli jest Żydem. To nie, zaczyna się dorabianie du.pie uszu. Homoseksualiści mi nie przeszkadzają- natomiast przeszkadzają mi geje. Pe.dał to ktoś, kto po prostu woli facetów. Gej- nie, gej będzie dorabiał ideologię. Nie słyszałam o tej telewizji, ale co by w tym było innego niż do tej pory? Telewizje, gazety, radia mogą być obce, czemu nie? Co za różnica, kto trzyma kasę? Gorzej, że taką np. energetykę próbują opchnąć. Bez mediów damy radę, ale bez prądu???A w ogóle to właśnie uszkodziłam auto i mi żal, więc nie piszę więcej, bo jad się ze mnie ulewa, może przesadnie. A może nie?

    OdpowiedzUsuń
  7. A autorów wyskakujących reklam i spamerów skracać o opuszki palców należy.

    OdpowiedzUsuń